Om service & support

Vår service- och supportorganisation arbetar runt om i Sverige, Norge och Danmark. Vi arbetar med moderna verktyg och styrsystem för att snabbt kunna felsöka, följa och avsluta pågående serviceärenden. Alla våra tekniker har kvalificerad kompetens och kunskap för att jobba med laboratorieutrustning. Våra tekniker är vana att arbeta i GMP miljö och är utbildade i GMP basics för att enkelt förstå våra kunders krav inom Pharma och Biotech. 

Felanmälan görs enklast direkt via vårt ärendehanteringssystem här på webben. Då kan du själv logga, följa, uppdatera och kommunicera med servicetekniker under tiden ärendet pågår genom det kundärendenummer och länk som kopplas till anmälan. Uppföljning på anmälan görs snarast med en ärendebekräftelse samt en personlig kontakt.

Logga ditt serviceärende här

Att maila eller ringa in en beskrivning av ditt ärendet samt lämna kontaktuppgifter för återkoppling går också bra.

E-post: service@bernerlab.se

Telefon: +46 (0)8-29 60 00

Oavsett hur du kontaktar oss med ett serviceärende så registrerar vi det alltid i vårt ärendehanteringssystem. Detta för att det ska gå enkelt för dig som kund att följa din anmälan samt att vi som leverantör får en korrekt och säker spårbarhet av våra serviceärenden. När en felanmälan har gjorts tilldelas du ett ärendehanteringsnummer vilket kan användas för att logga in i vårt system och följa ärendet samt för att få återkoppling och uppdateringar från oss under tiden serviceärendet hanteras.